جرثقیل دروازه ای تک پل

جرثقیل دروازه ای

جرثقیل دروازه ای سازه ی بسیار پرکاربرد بوده ک به نام گنتری کرین نیز  شناخته می شود. جرثقیل های دروازه ای در جا به جایی مواد در مکان های رو باز و سالنهایی ک استفاده از ستون ممکن نباشد کارایی دارد . و به نوعی میتوان گفت برای حمل و جا به جایی بار در مناطق باز مورد استفاده قرار میگیرد.
جرثقیل های دروازه ای نیز به دو دسته بندی اصلی تک پل و دو پل تقسیم می شوند.
جرثقیل های دروازه ای برای دپو کردن مواد اولیه و جابه جایی بارهای سنگین  استفاد ه میشود. جرثقیل های دروازه ای با یک و یا دو پل و چهار ستون می باشدکه ریل های آن بر روی زمین نصب می شود. بی شک طراحی و ساخت این نوع جرثقیل پیچیده تر و مشکل تر از جرثقیل های سقفی می باشد. به راحتی می توان تجهیزات جانبی را بر روی جرثقیل های دروازه ای نصب کرد.
تمرکز زیاد و هزینه پایین مخصوصا در مواقعی که طول مسیر زیاد باشد از جمله مزیت های جرثقیل دروازه ای می باشد.
جرثقیل های دروازه ای داری یک کنسول یا دو کنسول در امتداد پلهای اصلی می باشد که مزیت بیشتری به دستگاه باسکول جرثقیل دروازه ای می دهد. از جمله این مزیت ها:
  • وزن سازه ای سبک
  • امکان جا به جایی و بارگیری بیشتر
  • انتقال مواد از بین دو ریل به قسمت بیرون ریل
  • سهولت در نگهداری
  • کاربری و استفغاده از ان ساده است.
  • مصرف انرژی پایین تر
  • مستقل هستند و نیاز به پوشش ندارند.
  • قابلیت جابه جایی از یک مکان به مکان دیگر بدون آسیب رساندن به کارگاه
جرثقیل های دروازه ای از نوع 6 کاره ساخته  می شوند و حرکت عرضی در تک پل ها توسط ترولی آویز به بالابر و در دو پل ها توسط کالسکه دو پل انجام می شود.
اجزای مهم جرثقیل دروازه ای:
  • پل جرثقیل دروازه ای جهت جا به جایی عرضی بار
  • ترولی برای آماده کردن حرکت چپ و راست بار
  • بالابر برای آماده کردن حرکت بالا و پایین بار

جرثقیل دروازه ای تک پل

.این نوع جرثقیل در تناژ و دهانه های مختلف ، در انواع تک پل، دوپل، دروازه ای، نیم دروازه ای و بندری برای مصارف گوناگون ساخته و با توجه به بی نیازی از سرمایه گذاری ساخت سالن ، در مکان هایی که سوله وجود ندارد، استفاده می شوند. جرقیل های دروازه ای بر ریل هایی که روی زمین قرارداراد حرکت می کنند و در طیف گسترده ای از ظرفیت با توجه به برنامه های کاربردی و با قابلیت بهره وری بالا ف منطبق با نیازها، موجبات تسریع در امر جا به جایی مواد را فراهم می آورند. این جرثقیل ها با افزایش سرعت تخلیه و بارگیری ، فضای مناسبی برای مانور حمل و نقل مهیا می سازند.
جرثقیل های دروازه ای جهت نصب در داخل و بیرون سالن ها با سازه تک پل و جفت پل و شبیه به جرثقیل های سقفی می باشند . با این تفاوت که پل آنها جهت حمل کالسکه و بالابر به صورت گیردار بر روی چهار پایه استوار می گردد. و این مجموعه بر روی ریل ها که بر روی فنداسیون نصب گردیده اند حرکت می نماید. با قابلیت نصب کنسول از دو طرف در این نوع =جرثقیل ها می توان از فضای جا به جایی بیشتری بهره مند شد.عمدتا در محوطه باز و در انبارهای صنایع گوناگون نظیر صنایع فولاد ،  معادن، و بنادر استفاده می گردد.
جرثقیل های دروازه ای تک پل در صنایع سبک و پرکار استفاده می شوند. مانند: صنعت ساختمان، صنایع دریایی، کارگاه های موقتی و…
از مزیت های این نوع جرثقیل این است که
– کناره های سالن را به خوبی و بهتر از جرثقیل های دیگر پوشش می دهد.
– نوع  کنسول دار این جرثقیل عرض بیشتری را پوشش می دهد.
– در مقایسه با جرثقیل دروازه ای دو پل از هزینه کمتری برخوردار است.
-وزن سازه پایین تر است.
 جرثقیل های دروازه ای تک پل توان جا به جایی مواد تا وزن 16 تن را دارا می باشند. جرثقیل های دروازه ای تک پل در شرایطی که امکان ایجاد سوله وجود ندارند هم قابل نصب است.
اگر دنبال جرثقیلی برای مناطق در حال تغییر می گردید جرثقیل های دروازه ای تک پل را به شما پیشنهاد میدهیم، چون ارتفاع و عرض جرثقیل های دروازه ای تک پل به راحتی قابل تغییر است
تفاوت جرثقیل های دروازه ای تک پل با جرثقیل های سقفی تک پل
جرثقیل های دروازه ای تک پل شبیه جرثقیل های سقفی تک پل هستند. و تنها تفاوت آنها در این است که: جرثقیل های دروازه ای تک پل بر ریل هایی که پایه ی آنها در زمین کار شده است حرکت می کنند و کار آنها حمل ونقل و بلند کردن و جا به جایی مواد می یاشد.
جهت دریافت استعلام قیمت کلیک کنید
برچسب ها
برچسب ها
cranecrane girderdemageshtalkone craneoverheadcranepodemvitalwinchاعزام کارشناساینورتوربازرسی بالابربالابر آلمانبالابر پودمبالابر دو تن زنجیریبالابر زنجیریبالابر کیتوبالکانسکوتعمیرات بالابرتعمیرات جرثقیلجاروبکجرثقیلجرثقیل TXKجرثقیل آویزجرثقیل ایرانیجرثقیل پودمجرثقیل تهرانجرثقیل چی اچجرثقیل درواره ایجرثقیل دروازه ایجرثقیل زنجیریجرثقیل سولهجرثقیل سیم بکسلیجرثقیل کارگاهیجرثقیل وزنهجزثقیل سقفیرکتی فایرریموت ساگاریموت محمدسرویس دوره ای بالابرسرویس دوره ای جرثقیلسیم بکسل مغز فولادیقطعات یدکیقلاب جرثقیلقیمت بالابرقیمت بالابر زنجیریقیمت بالابر صنعتیقیمت جرثقیلقیمت جرثقیل دروازه ایقیمت ساخت پلقیمت قلابقیمت هوککابل و قرقرهکارشناس جرثقیلنصب بالابروزنه گستر آریاوزنه گشتر آریاوینچوینچ دماگوینچ ده تن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
WhatsApp chat
تماس شبانه روزی