طراحی و ساخت استراکچر

مراحل و  طراحی استراکچرهای فلزی

موارد مورد نیاز شما

برای طراحی و ساخت باید تمام نیاز های کار فرما رو به صورت همه جانبه بررسی کرد زیرا در مراحل بعدی اعمال تغییرات ویا تعویض قسمت های مختلف ممکن است که هم هزینه بر باشد و یا حتی امکان اعمال آن با توجه به طراحی اولیه وجود نداشته باشد در نتیجه کار فرما موظف به تعین نیاز های اولیه خود به صورت کامل بوده، واحد فنی مهندسی نیز طراحی را با در نظر گرفتن نیاز کارفرما تکمیل می کند.

طراحی با نرم افزار های روز دنیا

در گام بعدی با توجه به نیاز های کارفرما شروع به طراحی و تعیین قسمت های مختلف سازه می کنیم و با استفاده از نرم افزار های فنی مهندسی  و استاندارد های بین اللملی روز دنیا طراحی در بازه زمانی کوتاهی صورت می گیرد. واحد فنی مهندسی موظف به شبیه سازی اولیه از جهات تست مقاومت متناسب با گروه کاری ارائه شده می باشد.

شروع فرایند ساخت

با توجه به اتمام طراحی و آماده شدن نقشه اولیه روند اجرای پروژه شکل می گیرد و فعالیت ساخت شروع می شود اماده سازی محوطه و انجام عملیات های اولیه برای ساخت سازه صورت گرفته که متناسب با پروژه برای انجام آن زمان می برد و به مرحله اماده سازی برای حمل محموله اولیه می رسد.

تحویل و نصب

پس از انجام بارگیری و اتمام اماده سازی اولیه مهندسین ما برای نصب در سایت حضور پیدا کرده و مراحل و اقدامات اولیه را برای اجرای پروژه در نظر می گیرند و از روند اجرای پروژه گزارش اماده کرده و واحد برنامه ریزی  گزارش پیشرفت را به صورت هفتگی و یا ماهیانه آماده کرده و به کار فرما ارائه می دهند

تست های لازم

پس از اتمام نصب اولیه و تحویل موقت سازه در بازه زمانی مشخص شده با توجه به شرایط ظاهری در صورت درخواست پیمانکار واحد فنی ما موظف به انجام تست های مربوطه به صورت استاتیک و داینامیک  جهت براورده کردن نیاز های کارفرما می باشند و پس از اتمام تست های مربوطه سازه به صورت نهایی تحویل کارفرما می شود.

پوشش های سقفی و دیواری

سازه بعد از اتمام تحویل اماده برای محوطه سازی و استفاده از پوشش های مناسب می باشد که متناسب با گروه کاری و شرایط جوی محیط آن را باید انتخاب کرده امروزه برای محوطه سازی و انجام پوشش های سقفی و دیواری از ساندویچ پانل استفاده می کنند که از نظر قیمت و کارایی مناسب تر نسبت به بقیه پوشش ها می باشد.
فهرست
WhatsApp chat
تماس شبانه روزی