جرثقیل سقفی دوپل

جرثقیل سقفی دو پل

جرثقیل های سقفی دو پل همراه با سیستم های بالابر معمولی یا مخصوص، از ظرفیت های 5 الی 100 تن، در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی با قابلیت بهره وری بالا، منطبق با نیازها و با توجه به شرایط ویژه ی هر سیستم طراحی تولید می شوند.برای جا به جایی بارهای سنگین از جرثقیل های سقفی دو پل به دلیل قدرتمند بودن آن استفاده می کنند.جرثقیل های سقفی دو پل به لطف پل ها با انواع ساختار ساختمان ها هماهنگی دارد و میتواند بهترین عملکرد را از جا به جایی بار به نمایش بگذارند. جرثقیل های سقفی دو پل  به نوعی نیروی محرک و قلب تپنده کارگاه محسوب می شوند.
جرثقیل های سقفی دو پل  با جا به جایی دسته محور در راستای سه محور x,y,z  سهولت کاربری و قابلیت انعطاف پذیری را تضمین می کند.پل های اصلی جرثقیل سقفی دو پل برای دستیابی به عملکرد بالا و کاهش هزینه برای تمامی مقاطع برنامه ریزی شده اند.

تفاوت جرثقیل سقفی تک پل و جرثقیل سقفی دو پل

در کل جرثقیل های سقفی در محیط های صنعتی قابل اجرا هستند و کار بلند کردن و جا به جایی اجسام را انجام می دهند.- جرثقیل های تک پل در مکان های کوچک هم قابلیت اجرا دارند و  دارای وزن سبک می باشند . تمامی اینها باعث می شوند زمان انجام کار توسط جرثقیل  افزایش یافته .-جرثقیل سقفی دو پل در محیط های بزرگ و در طبقات بالاتر نیز قابلیت استفاده دارند. جرثقیل های سقفی دو پل برای جا به جایی  بارهای با ظرفیت سنگین و طول مسیر بیشتر کارایی زیادی دارند.- دومین تفاوت در مورد نصب و راه اندازی جرثقیل هستش که در جرثقیل های سقفی تک پل به دلیل سبک وزنی که دارند به راحتی انجام می شود.-جرثقیل های سقفی دوپل به دلیل وزن سنگین و طراحی پیچیده ای که دارن مراحل نصب  آن نسبت به جرثقیل تک پل زمان بیشتری می برد.
– سومین تفاوت در مورد کنترل عملیات جرثقیل است که در جرثقیل های سقفی تک پل به صورت کنترلی و از راه دور هم انجام می گیرد.
– در جرثقیل های سقفی دو پل به دلیل وجود تسمه ها و سیستم پیچیده تر ، حتما باید یک شخص دستی آن را کنترل و هد ایت کند.
– چهارمین تفاوت د ر مورد هزینه ساخت جرثقیل هاست که در جرثقیل سقفی تک پل به دلیل طول و ظرفیت کمتر متقابلا هزینه ساخت و نصب آن هم کمتر است.
– در جرثقیل های سقفی دو پل به دلیل کار و زمان بیشتری که صرف تولید می شود و همچنین سیستم پیچیده تر آن و ظرفیت بالای باربری هزینه آن بالاتر است.

کاربردهای جرثقیل سقفی دو پل

از کاربردهای ویژه در جرثقیل های سقفی دو پل میتوان به فعالیت سنگین مانند کار در صنایع فولاد ، ریخته گری و … اشاره کرد.

ویژگی های جرثقیل سقفی

از ویژگی های جرثقیل سقفی می توان به ویژگی های عملی جرثقیل ، خواص مکانیکی، هزینه و شرایط کاری جرثقیل اشاره کرد.
جرثقیل های سقفی دو پل امکان طراحی و تولید در ظرفیت و دهانه نامحدود را دارند و قابل انعطاف پذیری هنستند و مطابق با شرایط محیطی شما طراحی و ساخت می شوند.

برای دریافت استعلام قیمت کلیک کنید

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
WhatsApp chat
تماس شبانه روزی