جرثقیل سقفی آویز

جرثقیل هاس سقفی آویز

این نوع جرثقیل در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی با قابلیت بهره وری بالا، منطبق با نیازها، از ظرفیت 500 کیلوگرم تا 5 تن به گونه ای طراحی می شوند تا در موقعیتی که استفاده از جرثقیل های سقفی به لحاظ محدودیت در ستون ها ، امکان استفاده از حداکثر ارتفاع جا به جایی در کم ترین فضاهای محدود را فراهم می سازد.
جرثقیل سقفی آویز عموما به شکل معلق در زیر دو تیر نصب شده در سقف سالن حرکت می کند. این جرثقیل ها بیشترین عرض سالن را پوشش داده و در سالن هایی که ستون های فلزی ندارند نیز قابل نصب و بهره برداری است.
با استفاده از این نوع جرثقیل‌های سقفی آویز می‌توانید نیاز جا به جایی خود را تامین سازید. با استفاده از این نوع جرثقیل‌ها امکان جابه جایی بالابر از مسیری به مسیر و ریلی دیگر و در نتیجه دسترسی به نقاط مورد نظرتان فراهم می‌گرداند.

جرثقیل آویز ریلی سبک

این نوع سیستم، در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی، با قابلیت بهره وری بالا، منطبق با نیازها از ظرفیت 50 کیلوگرم تا 2 تن، انعطاف پذیری و حرکت تعیین موقعیت دقیق در مسیرهای منحنی، مستقیم، دوار هستند و مونتاژ، نگهداری وتعمیرات سریع، امکان استفاده ی مناسب از فضاهای محدود را فراهم می سازند.

جهت دریافت استعلام قیمت کلیک کنید

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
WhatsApp chat
تماس شبانه روزی