منوریل و جرثقیل های خاص

جرثقیل سقفی تلسکوپیک

با استفاده از این جرثقیل ها ، جا به جایی سریع با کمترین نوسان، استفاده ی بهینه از فضای احداث شده، حرکت تلسکوپیک، توام با حرکت دوارشاسی در 360 درجه ، در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی، با قابلیت بهره وری بالا ، منطبق با نیازها ، فراهم و امکان پذیر می شود.

جرثقیل های بازوئی دیواری ثابت

این جرثقیل ها در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی و با قابلیت بهره وری بالا ، منطبق با نیازها هستند. با توجه به حرکت دورانی این جرثقیل ها با زاویه 180 تا 270 درجه و جا به جایی در طول بازو به شکل دستی و الکتریکی ، یک سیستم مستقل جا به جایی ایجاد می کنند که برای بلند کردن بارهای خاص ، واحد های مختلف را از ایجاد تجهیزات مشترک بی نیاز می سازند.

جرثقیل های بازوئی دیواری متحرک

این جرثقیل ها با توجه به حرکت در سطوح پایین تر در طول سالن، جا به جایی در طول بازو به شکل الکتریکی را دارا هستند و در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی و با قابلیت بهره وری بالا ، منطبق با نیازها با ایجاد یک سیستم مستقل جا به جایی برای بلند کردن بارهای خاص ، واحدهای مختلف را از ایجاد تجهیزات مشترک بی نیاز می سازند.

جرثقیل های ستونی گردان

این جرثقیل ها در طیف گسترده ای از برنامه های کاربری و با قابلیت بهره وری بالا ، منطبق با نیازها هستند. با توجه به حرکت دورانی این جرثقیل ها با زاویه 180 تا 360 درجه و جا به جایی در طول بازو به شکل دستی و الکتریکی ، یک سیستم مستقل جا به جایی ایجاد می کنند که برای بلند کردن بارهای خاص، واحد های مختلف را از ایجاد تجهیزات مشترک بی نیاز می سازند

جرثقیل ضدانفجار

بلند کردن اجسام، حرکت و کنترل فناوری برای تمام اجزای الکتریکی ، غیر الکتریکی و قطعات می تواند آغاز یک انفجار باشد.حتی یک جرقه ی الکتریکی به ویژه به هنگام استفاده در مناطق در معرض خطر گاز یا گرد و غبار –می تواند  انفجاری بزرگ پدید آورد و خسارت مالی و جانی به دنبال داشته باشد.
طراحی و ساخت این نوع جرثقیل ها در سیستم های جا به جایی مواد به گونه ای است که از سرایت هرگونه جرقه ی در محیط های آغشته به گازهای اشتعال زا جلوگیری می کند و در صنایع شیمیایی ، پتروشیمی و گاز به کار گرفته می شوند. مواد آتش زا مانند نفت ، الکل، اتیلن، و گاز شهری در مجاورت اکسیژن هوا ، مخلوط قابل احتراقی را تشکیل می دهند. در اینگونه محیط ها لزوم استفاده از جرثقیل های ضد انفجار ، کاربردی اساسی و موثر دارند. اتصال تجهیزات به یکدیگر برای جلوگیری از جرقه به هنگام نصب جرثقیل در محیط های قابل انفجار ضروری است.
منابع گوناگون احتراق،محافظت در برابر انفجار ثانویه؟
  • سطوح داغ
  • شعله های آتش و گازهای داغ
  • جرقه مکانیکی
  • تجهیزات الکتریکی
  • تساوی جریان
  • الکتریسیته ساکن
  • برق
  • میدان ها یا الکترومغناطیسی (فرستنده های رادیویی، مولدهای فرکانس بالا و اتوماسیون)
  • تشعشع های نوری (اشعه X، نور متمرکز، تابش نور فلش روی لایه های گرد و غبار)
  • تابش یونیزاسیون (رادیو اکتیو UV، لیزر، اشعه X، مواد رادیو اکتیو)
  • امواج فراصوت (گرم کردن مواد جامد یا مایع)
  • متراکم سازی عایق گرما( جریان گاز، موج ضربه، لوله نور شکسته)
  • واکنش های شیمیایی (تولید حرارت ناشی از تجزیه)

جرثقیل های مخصوص انبار

جرثقیل های مخصوص انبار یا ماشین های ذخیره سازی و بازیابی قطعات انباری، در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی، با قابلیت بهره وری بالا ، منطبق با نیازها و در ظرفیت های گوناگون از 50 تا 5000 کیلوگرم هستندکه با حرکت تا ارتفاع 40 متر به شکل نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک، جا به جایی بهینه کالاها را به مقصد بعدی به عهده دارند.

 

جهت دریافت استعلام قیمت کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
WhatsApp chat
تماس شبانه روزی