جرثقیل سقفی تک پل

جرثقیل سقفی تک پل

 

جرثقیل های سقفی تک پل همراه با سیستم های بالابر معمولی آویز و از ظرفیت های 1 الی 10 تن در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی، با قابلیت بهره وری بالا در تمامی سالن ها (سقف کوتاه و ارتفاع بلند) منطبق با نیازها و با توجه به شرایط ویژه ی هر سیستم طراحی و تولید می شوند. جرثقیل های سقفی تک پل منطبق با فضا و ابعاد ساختمان طراحی   می شوند ، این طراحی باعث بهترین  بهره وری از موقعیت قلاب توسط کاربر  می شود. نوع سقفی اویز جرثقیل به صورت تک پل ساخته شده و حرکت طولی آن توسط ترولی های آویز به زیر سقف دو طرف سالن انجام می پذیرد. جرثقیل های سقفی تک پل در جا به جایی مواد با ظرفیت پایین در عرض کم طراحی می شود. با این وجود برای سالن های با دهانه 15 متر کمتر و بار زیر 5 تن نیز گزینه مناسبی می باشد. جرثقیل سقفی تک پل به روش های مختلف بر روی ریل طولی نصب می شود. جهت رسیدن به عرض مفید برای جرثقیل سقفی تک پل انتخاب مدل وینچ  با ارتفاع متناسب بسیار مهم است.

مزایای جرثقیل تک پل

از مزایای برتر جرثقیل سقفی تک پل  میتوان به:
– وزن کم سازه
  • برای سالن هایی که ارتفاع تاج سوله کم تری دارند گزینه مناسبی می باشد.
– قیمت پایین تر نسبت به جرثقیل های دیگر اشاره کرد.
معایب جرثقیل تک پل
و از معایب این جرثقیل می توان به:
– محدود بودن در ظرفیت حمل
– عدم قالبیت نصب راهرو بر روی جرثقیل و دسترسی جهت تعمیرات
– ارتفاع بالابری کمتر نسبت به انواع دیگر جرثقیل ها
از بخش های مهم جرثقیل سقفی :
بالابر ( حرکت در ارتفاع سالن)
ترولی ( حرکت در عرض سالن)
پل ( حرکت در طول سالن )

جمع بندی مبحث جرثقیل سقفی تک پل :

و در آخر ، جرثقیل های سقفی تک پل به دلیل سبکتر بودن وزن سازه آن مقرون به صرفه می باشد و با اعمال بار کمتر به سازه ستون های اصلی و تیر حمال هزینه ساخت سالن را کاهش می دهد.زمان ساخت و نصب این نوع جرثقیل با ظرفیت سفارشی  کوتاه تر است.
جرثقیل سقفی تک پل به دو دسته تقسیم میشوند:
– جرثقیل سقفی تک پل آویز
– جرثقیل سقفی تک پل دیواری

جرثقیل سقفی تک پل آویز Single Girder Crane

این نوع جرثقیل ها در طیف گسترده ای از برنامه های اجرایی و با قابلیت بهره برداری بالا از طرفیت 500 کیلوگرم تا 10 تن به گونه ای طراحی می شوند تا در موقیتی که استفاده از جرثقیل های سقفی به لحاظ محدودیت در ستون ها، امکان استفاده از حداکثر ارتفاع جابه جایی در کمترین فضاهای محدود را فراهم می سازند.
امکان طراحی  ساخت جرثقیل سقفی تک پل آویز در هر ظرفیت و دهانه وجود دارد که توسط تیم حرفه ای و مجرب شرکت وزنه گستر آریا تولید می شود. جرثقیل های تک پل آویز به دلیل کمتر بودن عرض ترولی نسبت به جرثقیل های سقفی دو پل در بسیاری از سالن ها مناسب تر می باشند.

جرثقیل سقفی تک پل دیواری Wall Crane

جرثقیل های سقفی تک پل دیواری در مسیری جدا و در سطح پایین از حرکت جرثقیل بزرگتر  به حرکت در می آید که امکان جا به جایی بارها به طور جداگانه و مستقل را فراهم می نمایید. و استفاده بهینه از کناره های سالن را میسر می سازد. جرثقیل های تک پل دیواری با بالاترین کیفیت خواسته شما را فراهم میکند .

جهت دریافت استعلام قیمت کلیک کنید

برچسب ها
الکترو موتور, انواع جرثقیل, بالابر ارزون, بالابر استوک, بالابر اشتال, بالابر برقی, بالابر پودم, بالابر دماگ, بالابر زنجیری, بالابر سنگین, بالابر سیم بکسلی, بالابر کنه کرین, بالابر هیدرولیکی, تجهیزات جا به جایی, تعمیر جرثقیل, تیر حمال, جابه جایی مواد, جرثقل استوک, جرثقیل, جرثقیل ارزان, جرثقیل اشتال, جرثقیل ایران, جرثقیل برقی, جرثقیل بلغاری, جرثقیل پودم, جرثقیل تک پل, جرثقیل تهران, جرثقیل چینی, جرثقیل دماگ, جرثقیل زنجیری, جرثقیل سقفی, جرثقیل سقفی بلغاری, جرثقیل سقفی تک پل, جرثقیل سوله, جرثقیل صنعتی, جرثقیل کارگاه, جرثقیل کنه کرین, جرثقیل کیتو, جرثقیل های صنعتی, جرثقیل وزنه, جرثقیل وزنه گستر, ساخت جرثقیل, طراحی جرثقیل, قطعات بالابر پودم, قطعات بالابر دماگ, قطعات یدکی بالابر, قطعات یدکی جرثقیل, قلاب جرثقیل, قیمت بالابر, قیمت بالابر روز, قیمت بالابر زنجیری, قیمت بالابر سیم بکسلی, قیمت جرثقیل, قیمت جرثقیل تک پل, قیمت جرثقیل صنعتی, قیمت زنجیر, قیمت وینچ, قیمتت جرثقیل, کالاسکه جرثقیل, کمربند بالابر بلغاری, گستر آریا, وزنه, وزنه گستر, وینچ

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
WhatsApp chat
تماس شبانه روزی